Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
Ihana hyasintin tuoksu, vaan kun ei pää kestä. Jo kaupoissa iskee kamala päänsärky tuoksusta. Pähkinät meilläkin kuuluu jouluun ♥
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Ihana hyasintin tuoksu, vaan kun ei pää kestä. Jo kaupoissa iskee kamala päänsärky tuoksusta. Pähkinät meilläkin kuuluu jouluun ♥
VastaaPoista