24.10.2011

Lokakuun paketti

Eilen kotiin palattua minua odotti mukava yllätys olin saanut yhteensä neljä pakettia postiin. Kannatti olla muutama päivä reissussa, kun tällaisia yllätyksiä oli odottamassa
SNY oli lähettänyt min ulle lokakuun paketin, josta paljastui minulle ihan uusia tuttavuuksia. Kaikki kolme lankaa on sellaisia, joita en ole aikaisemmin neulonut. SNY oli tehnyt oikean havainnon blogissani. Lisäksi sain cappucinojauhetta, joka toi heti mieleen muutaman vuoden takaisen ihanan Rooman reissun.

Kiitos SNY ihania värejä ja uusia tuttavuuksia lähetit minulle!

Sukkasadon loppukiri on alkanut. Vielä tämä viikko on aikaa neuloa käpälänlämmittimiä. Tänään valmistui jämälangoista toiset Hipsukat.
Lankana sukissa on Gjestall Janne, jota kului yhteensä 60g
Puikot 3
Koko 39

1 kommentti:

  1. Kiva että paketti oli mieluisin ja langat tosiaan uusia tuttavuuksia. Mä täällä olen jo marraskuun paketin kimpussa....onko toiveita?

    VastaaPoista