Eilen päivällä tuli tehtyä parin tunnin kävelyretki aurinkoisessa kevättalvisessa luonnossa. Tässä joitakin otoksia matkaltani.
Viikonloppuna sain kuvattua vihdosta viimein myös viikolla tekemäni kortit. Käytin materiaalina vihkojen skräppäyksestä ylijääneitä hauskoja kuvia.








Heippa Minna! rekisteröidyin oikein virallisesti sinun blogin lukijaksi! :) Arvaatkohan kuka Essu oikein on...
VastaaPoistaHello Essu! Kyllähän minä tunnistin kuka oli kommentia lähettänyt, kun olin vieraillut blogissa. Kuten huomaat olen myös sinun blogisi virallinen lukija.
VastaaPoistaAivan ihania talvisia valokuvia:) Olet hyvä tytsy käyttämään kameraa:)
VastaaPoistaKiitos Maaret. Tuli hommattua jouluna uusi kamera, jonka kanssa on nyt kiva kokeilla erilaisia juttuja. Kuvia täytyy kyllä ottaa aikas paljon, että saa jokusen onnistuneen otoksen aikaiseksi.
VastaaPoista