Idea tähän asetelmaan tuli viikonloppuna käydessämme joululounaalla Pappilan pidoissa.
Ihanat pöytäkoristeet jäivät herkullisen ruuan ohella mieleen.
Ideaa auttoi myös isäni tuomalla minulle metsästä asiaan sopivia oksia.
Pappilan pitojen asetelma oli tällainen.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.