Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
KAUNIS koriste. Alampa minäkin taittelemaan noita tähtiä jos taito vielä löytyisi. Se on tosi vanha malli, lapsena noita väkerrettiin aina joulukuuseen, kun ei kaupan koristeita vielä oikein ollut.
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
KAUNIS koriste. Alampa minäkin taittelemaan noita tähtiä jos taito vielä löytyisi. Se on tosi vanha malli, lapsena noita väkerrettiin aina joulukuuseen, kun ei kaupan koristeita vielä oikein ollut.
VastaaPoista