Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
Nams. Minulla vasta yksi taikina paistettuna. Rakastan jouluorttuja.
Joululeivonnaisista ehfoton suosikki minulle. Tosin syön niitä ennen joulua, ku jouluna on niin paljon muitakin herkkuja.
Näitä suupaloja piti heti kokeilla. Parempi hillon ja taikinan suhde :) Katosivat torttuja nopeammin tonttujen (?) suihin :)
Totta Ulla, taikinan ja hillon suhde tässä mallissa paremmin tasapainossa.
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Nams. Minulla vasta yksi taikina paistettuna. Rakastan jouluorttuja.
VastaaPoistaJoululeivonnaisista ehfoton suosikki minulle. Tosin syön niitä ennen joulua, ku jouluna on niin paljon muitakin herkkuja.
PoistaNäitä suupaloja piti heti kokeilla. Parempi hillon ja taikinan suhde :) Katosivat torttuja nopeammin tonttujen (?) suihin :)
VastaaPoistaTotta Ulla, taikinan ja hillon suhde tässä mallissa paremmin tasapainossa.
Poista