Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
Jouluruusu on aina kaunis :)
Niin on Möhönasu! Tämän lisäksi täytyy kyllä hankkia yksi hyasinttikin. Tuoksun vuoksi.
Ihana jouluruusu ja kaunis asetelma piirongin päällä.Mukavaa viikonloppua
Kiitos enkuli ja mukavaa tulevaa viikkoa sinulle!
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Jouluruusu on aina kaunis :)
VastaaPoistaNiin on Möhönasu! Tämän lisäksi täytyy kyllä hankkia yksi hyasinttikin. Tuoksun vuoksi.
PoistaIhana jouluruusu ja kaunis asetelma piirongin päällä.
VastaaPoistaMukavaa viikonloppua
Kiitos enkuli ja mukavaa tulevaa viikkoa sinulle!
Poista