Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
Pitäisi varmaan tarttua virkkuukoukkuun, siitä tulee kyllä ihan kevätfiilis!
Huomaan itse, että virkkaaminen minulla kuuluu enemmän kesään kuin talveen. Joten siitä tulee todellakin kevätfiilis!
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Pitäisi varmaan tarttua virkkuukoukkuun, siitä tulee kyllä ihan kevätfiilis!
VastaaPoistaHuomaan itse, että virkkaaminen minulla kuuluu enemmän kesään kuin talveen. Joten siitä tulee todellakin kevätfiilis!
VastaaPoista