Tämän syksyn sienestys on tapahtunut vain kameran linssin takaa
Syksyisten värien innoittamana yhdet sukat lisää Sukkasatoon.
Lankana sukissa on Novitan Seiskaveikka yksivärinen ja Nostalgia, jota kului 105 g.
Malli on napattu yhdestä neulonta ryhmästä. Joka toinen kerros neulotaan yksivärisellä ja joka toinen tehostevärillä, jolla neulottaessa nostetaan joka 5. silmukka neulomatta. Näistä joka toisella kerroksella nostetuista silmukoista muodostuu pystyraita.
Koko on 38
Puikot 3
Ihanan syksyisiä kuvia olet ottanut! =) Ja sukat ovat kivat :)
VastaaPoistaSienistä en ymmärrä mitään, kuvat ovat toki kauniita - mutta sukat on kmukavannäköiset :) Pitääpä yrittää tuolla ohjeella tehdä itsekin. t. Eija
VastaaPoistaKivoja sieniä ja hauska tuo sukkien mallikuvio! Täytyypä yrittää tehdä samanmoiset!
VastaaPoistaHöh... piti kirjoittaa, että kivoja kuvia eikä sieniä, mutta pieni kommentoinnin häiritsijä sotki ajatuksen kulkua :)
VastaaPoistaIhania tunnelmakuvia ja aivan ihastuttavat sukat!
VastaaPoista