Kaikenlaisia käsitöitä ja askarteluja, sisustusta ja valokuvausta.
Voi että, ihania avainkaulanauhoja!Mukavaa loman odotusta :O)Itsellä vielä lähes kuukausi pieneen lomaan ja sitten kun jaksaisi vähän vielä, niin ollaan jo kesälomassa :O) Ihanaa.
Kauniita! Piti ihan suurentaa kuva ja katsoa tarkemmin =)
Rentouttavaa lomaa sinulle!Itsellä olisi vielä kolme koulupäivää ennen pientä breikkiä, onpas sitä jo odoteltukin!
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.
Voi että, ihania avainkaulanauhoja!
VastaaPoistaMukavaa loman odotusta :O)
Itsellä vielä lähes kuukausi pieneen lomaan ja sitten kun jaksaisi vähän vielä, niin ollaan jo kesälomassa :O) Ihanaa.
Kauniita! Piti ihan suurentaa kuva ja katsoa tarkemmin =)
VastaaPoistaRentouttavaa lomaa sinulle!
VastaaPoistaItsellä olisi vielä kolme koulupäivää ennen pientä breikkiä, onpas sitä jo odoteltukin!