Tällä viikolla värinä on ihana syksyinen oranssi, joka myöskin hehkuu kesäisissä kukissa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
-
Löysin ihanan sukkaohjeen Facebookista Lankasataman sivuilta. Ohje vaikutti ihanan helpolta, joten oli pakko heti kokeilla, kun lankavarasto...
-
Nyt on ARVONNAN paikka. Blogissani on vierailtu yli 15 000 kertaa, josta olen ihan mielettömän iloinen. Kiitokseksi kaikille kävijöilleni ...
-
Syksy on ollut kiireinen ja useimmat neulotut asiat ovat vielä salaisuuksia, joten niistä sitten myöhemmin. Itselle kuitenkin sain tehtyä E...


Roihuavan kesäistä oranssia. Kokonaisuudessaan viehättävä!
VastaaPoistaTämä miellyttää silmää. Ovi on ihan yliveto!
VastaaPoistaIhanat kuvat.
VastaaPoistaTää on niin kesäisen kaunis:)
VastaaPoistaUpea roihu!
VastaaPoistaAi, että on hauska kassi "ei normi pirkolla".;)
VastaaPoistaMielenkiintoinen ripanen ovessa.
Mukavaa katsottava.
Voi miten ihanan kollaasin olet koonnut. Vasemman alalaidan tuli on hienosti kuvattu.
VastaaPoistaIhania kommentteja olette jätänyt. Kiitoksia niistä. Oven ripaa on kehuttu ja siitä kiitokset välitän isälleni, jonka ideoinnin tulosta se on.
VastaaPoistaJuu, ovenripa on hieno ja erilainen. Tulenlieskat on tosi hienot, onko se kokko? Upea kooste kaikkee kivaa. Tykkään oikeen kovasti.
VastaaPoistaKyllä Maiju kyseessä on kokko tältä juhannukselta.
VastaaPoista