On kyllä kiva malli, tämän ajattelin puikoille seuraavaksi laittaa. Mulla on menossa 7veljeksen kyyhkystä ihan tavalliset perussukat. Valmista on tiedossa viimeistään huomenna. :) Mulla on sen verran tiukka käsiala, että teen aina 7veikan nelosen puikoilla. Katselin vaan, että kolmosen puikoilla mun tekemänä tulisi kyllä aika pieni sukka... Satoisaa viikonloppua! :)
Kauniit sukat, kivan naiselliset. Tykkään kun sukissa on jokin pienikin juttu, ettei pelkkää sileää perussukkaa. (ja mitähän mun puikoilla sitten on, toiset perussukat heti peräjälkeen... )
On kyllä kiva malli, tämän ajattelin puikoille seuraavaksi laittaa.
VastaaPoistaMulla on menossa 7veljeksen kyyhkystä ihan tavalliset perussukat. Valmista on tiedossa viimeistään huomenna. :)
Mulla on sen verran tiukka käsiala, että teen aina 7veikan nelosen puikoilla. Katselin vaan, että kolmosen puikoilla mun tekemänä tulisi kyllä aika pieni sukka...
Satoisaa viikonloppua! :)
Kauniilta näyttävät. Sulta noita sukkia näyttää syntyvän vauhdikkaasti.
VastaaPoistaKiitos kommenteista. Täytyy vielä tikuttaa tuleen noita sukkia, kun olen vapailla. Töihin paluu edessä ens viikolla, jolloin varmasti tahti hiipuu.
VastaaPoistaIhanat sukat.
VastaaPoistaKauniit sukat, kivan naiselliset. Tykkään kun sukissa on jokin pienikin juttu, ettei pelkkää sileää perussukkaa. (ja mitähän mun puikoilla sitten on, toiset perussukat heti peräjälkeen... )
VastaaPoistaKauniit sukat!
VastaaPoistaKiva pitsikuvio. Itsekin katselin taannoin tuota mallia, mutta nyt ei sukkien neulonta jaksa innostaa.
VastaaPoista