28.2.2011

Sukat, tilaustöitä ja kirpparilöytöjä

Viikonlopun aikana sain valmiiksi ensimmäiset sukat Maija-langasta. Päätin kokeilla millaiset sukat tuosta langasta tulee, kun olen tympääntynyt Novitan lankojen nopeaan nyppyyntymiseen. Nyt siis vain sukat koekäyttöön ja nyppyyntymisen seurantaan. Mulla taitaa olla menossa joku ihmeen violetti - luumunpunainen - kausi, kun kaikki viimeksi tekemäni neulomukset on lähes samaa väriä. 
Sukkiin meni Gjestallen Maija- lankaa yhteensä 92 g
Malli on omasta päästä
Puikot 3
Silmukoita 56

Tänään sain ihanan kuvan tilaustyönä lahjaksi tekemästäni koiran villapaidasta.
Illalla piipahdin ystäväni kanssa kirpputorilla ja mukaan tarttui edulliseen hintaan virolaista hahtuvaa,  tarranauhaa ja iso kasa nappeja.

2 kommenttia:

  1. Kauniit sukat:) Minä olen harkinnut myös siirtyväni Maijaan ja Janneen, kun Novitan langat menevät niin pian kamalan näköisiksi:/ Harmittaa tehdä noista langoista mitään enää...
    Hauska villapaita koiralle, kauniit värit siinä:) Ja napit on aina kivoja löytöjä!
    Mukavaa viikon alkua sinulle:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Lila kommentistasi. Olin aivan ihastunut noihin nappeihein, kun niissä oli niin paljon isoja nappeja ja hintaakin oli vain 2€/pss.

    VastaaPoista