Yllätyksellinen joulukuun SNY-paketti

Viime viikolla jo tipahti postista pakettikortti, joka kertoi, että minulle on isokokoinen paketti postissa odottamassa noutoa. Perjantaina en pakettia ehtinyt hakemaan, mutta maanantaina kipittelin postiin. Paketti oli SNY:ltäni, joka olikin jo laittanut viestiä paketin tulosta. Paketista paljastui lisää paketteja.
Mukana ollut kortti kertoi, että kyseessä on joulukalenteri. Tästä paketista on iloa ja jännitystä jouluun asti. Minulle tämä on kyllä aikamoinen koitin kivi, sillä olisin jo halunnut avata kaikki paketit kerralla. Avasin eilen vain ne viisi ensimmäistä paketti joihin minulla oli oikeus tässä vaiheessa. J pitää huolen, etten aukaise paketteja yhtään etukäteen.... Iiik...kuinkahan tässä käy. Ensimmäisistä paketeista paljastui oheiset tuotteet. Kortissa oli vihje paketin lähettäjästä, joka ei ainakaan vielä paljastanut miulle mitään.
Loppujen pakettien sisältöjä joudutte odotteleen ja jännittään minun kanssani. Postailen pakettien sisältöjä viiden paketin erissä.

TUHANNET KIITOKSET SNY:lle AIVAN MIELETTÖMÖN IHANASTA  JOULUISESTA YLLÄTYKSESTÄ!!!

Kommentit

  1. :) Toivottavasti pienten pakettien sisältö on mieluinen. Oli mulla hauskaa tuota pakettiasi kootessani, miettiessäni. Joskus muutama vuosi sitten sais siskoltani syntymäpäivälahjaksi samantyylisen paketin ja voi sitä iloa, enkä kyllä minä ainakaan malttanut olla edes hiplailematta paketteja ja arvailematta että mitä kummaa niistä löytyy...

    VastaaPoista
  2. Arvaa vaan SNY, kuinka paljon olen noita paketteja hypistellyt, mutta yhtään en ole kurkkinut mitä voisivat pitää sisällään ;o)

    VastaaPoista
  3. Aivan mainio yllätys! Tiedä mitä lankoja, ohjeita, herkkuja, ym. paketeista paljastuukaan.

    Olet tavallaan samassa liemessä kuin minä. Erotus on vain se, että itse ilmottauduin kalenteritouhuun. Yhtä kaikki; innolla odotan aina aamua, jolloin saan avata uuden paketin.

    VastaaPoista
  4. Oi, oi, oi....nyt mitataan kärsivällisyyttä.... ;O)
    Onpas mainio keksintö.

    VastaaPoista
  5. Ihanan yllätyksen sait SNY:ltäsi.
    Itse odottelen joulukuun pakettia vielä saapuvaksi ;)

    VastaaPoista
  6. Näyttää jännittävältä. Maijan kanssa ollaan samassa veneessä ja jännää on kuin mikä. Nyt ymmärrän, miksi lapsia ei tarvitse joulukuussa herätellä aamuisin...:D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Betoniruukkuja

Parvekkeen pöydän uusi ilme

JonSukkia ja Sunshine